Sony Ericsson PC Suite 6.011.00
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:5 ::  نويسنده : ابوالفضل
Sony Ericsson PC Suite

امروزه گوشی های موبایل پیشرفت های بسیاری کرده و کارایی هایی فراتر از یک تلفن همراه ساده دارند . پخش ، نمایش و ارسال فایلهای مولتی مدیا مانند فیلم ها ، تصاویر و موسیقی ها ، تقویم ، مدیریت وظایف ، دفترچه مخاطبین و بسیاری دیگر از جمله امکانات اساسی گوشی های جدید به شمار می روند . مدیریت بر قسمت های مختلف گوشی می تواند شما را در استفاده هرچه بهتر از آن کمک کند و مطمئنا بهترین وسیله برای مدیریت کامپیوتر و بهترین نرم افزار ، همان نرم افزار ساخت شرکت سازنده گوشی می باشد .

با استفاده از Sony Ericsson PC Suite می توانید به طور کامل بر گوشی سونی اریکسون خود مدیریت داشته باشید و آنرا مناسب با خواسته های خود آماده سازید . تنها کافیست تا گوشی خود را با استفاده از یکی از سه راه کابل ، مادون قرمز و یا بلوتوث به کامپیوتر متصل کرده و کار مدیریت را آغاز نمایید . با این برنامه می توانید فایلهای مورد نظر خود را از گوشی به کامپیوتر و بلعکس انتقال دهید و یا اینکه به ویرایش تصاویر موجود در گوشی خود پرداخته و کارهایی نظیر بزرگنمایی آنها ، جدا کردن قسمت مورد نظر ، چرخاندن ، تنظیم رنگ ، روشنایی و کنتراست تصاویر را انجام دهید . همچنین با Sony Ericsson PC Suite می توانید پس از اتصال گوشی به کامپیوتر ، با استفاده از کانکشن Dial Up به دنیای اینترنت متصل شده و از امکانات آن بهره ببرید . بدین ترتیب قادر خواهید بود تا در هر جایی که هستید ، در مسافرت و یا در حال حرکت با اتومبیل ، به وسیله لپ تاپ وصل به اینترنت شده و از محدودیت هایی که در اتصال با خود گوشی به اینترنت خواهید داشت ، خلاص شوید .
از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به تبادل اطلاعاتی نظیر نکته ها ، وظایف ، تقویم و مخاطبین موجود بین نرم افزار های Outlook Express ، Microsoft Outlook و Windows Address Book و گوشی سونی اریکسون تان اشاره کرده که با استفاده از آن دیگر نیاز به ثبت مجدد آنها و انجام کاری بیهوده از بین خواهد رفت .
این نرم افزار توانایی نصب و اجرا را در ویندوز های XP ، ویستا و سون ( تمامی نسخه ها ) را داراست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 24352
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1